28/6/16

Viatge pels Estats Units

En Jordi, autor del bloc Jordi de viatge ens porta de nou a viatjar i aquest cop durant l'agost de l'any 2015 pels Estats Units... Chicago,Gran Canó del Colorado, Yellowstone, Nova York...:

"Per allotjar-me havia utilitzat CouchSurfing, una manera de viatjar que ja vaig servir algun cop quan vaig fer el Transmongolià, i que també he fet a Barcelona, allotjant jo a gent de fora. La idea i el concepte m'encanten: compartir a canvi de res.

La Holly m'esperava a Chicago, i vaig anar cap a casa seva seguint les indicacions que m'havia enviat feia ja uns dies al correu, va ser fàcil. Pel camí vaig agafar metro i bus, i la cosa prometia, tot era com en un film americà: gent enorme, gent xunga, rastafaris, metro antic, cotxes enormes, etc..."


I si voleu trobar un bon allotjament arreu us recomano el cercador d'hotels i B&B de Booking, hi ha des de senzills albergs i hostals a hotels amb encant...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...