14/5/12

Premi Liebster Blog: Moltes gràcies !!!

Ja fa uns dies que El Bloc dels Viatges va ésser guardonat amb el premi Liebster, motiu d'alegria especial ja que que ha estat un guardó rebut per part d'un dels meus blocs preferits i que segueixo amb especial carinyo, Roda el món i torna al Born...


El premi Liebster és una iniciativa que consisteix a premiar de forma simbòlica cinc blogs, reconeixent així el seu esforç i treball en aquest món. La dinàmica es força senzilla, i us deixo les normes a seguir en cas que rebeu un d'aquests premis:

1. Copiar i enganxar el premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t'ho va atorgar.
2. Nominar als teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un comentari en els seus blocs per fer-los saber que van rebre el guardó.
3. Esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blogs.

Bé, dit aixó, resta el més difícil, la meva elecció, ja que no és fàcil triar cinc blocs d'entre tots els que segueixo i més quant són molts els que s'ho mereixen. Però com només puc escollir cinc, em guiaré pels sentiments i premiaré a cinc blocs  (que combinen viatges i moltes coses més) que dia rere dia segueixo i gaudeixo:

"Books in cities, un bloc de fotos, llibres i llocs que coneixerem". Un espai que ja fa tres anys que dona a conèixer llibres al mateix temps que em descobreix llocs a visitar i a més d'una manera divertida... sempre que puc faig una visita i ho intento, encara que  la veritat és que sense gaire sort... i tot gràcies a la Marta i el Fidel i un munt més d'amics que s'han engrescat.

"Voltar i voltar". Com el seu nom indica el "Cargol viatger" i els "voltaires" Imma i Miquel ens descobreixen fascinants destinacions, però no s'aturen aquí ja que a més aquest bloc és un excel·lent espai per parlar de teatre, cinema, música i literatura... Molt recomanable...

"Com gotes a l'oceà". Ja fa anys que tinc la sort de seguir el bloc de l'Eduard, un bloc amb causa, on combina genialment temes tan diversos com cooperació al desenvolupament, ciència, filosofia, literatura, educació o creativitat.

"Sorrobloc". L'espai d'en Salvador ple de viatges, muntanya, música, cultura, art i actualitat... Sempre és un plaer navegar per les seves imatges i mots...

 "El blog de Huacal". Fa més de cinc anys que Huacal, ong de solidaritat amb El Salvador, va crear aquest espai com un pont de coneixement i intercanvi amb el país més petit d'Amèrica Central on trobar tota mena d'informacions sobre actualitat, cooperació, cultura, turisme, art, literatura, música, política, etc. El considero una fantàstica porta oberta a descobrir un fantàstic país i la seva gent...

7 comentaris:

HUACAL ong de solidaritat amb El Salvador ha dit...

Gràcies Eduard ! T'esperem en les properes activitats i qui sap si al Salvador. Una abraçada solidària !!

Salvador ha dit...

Benvolgut Eduard, moltíssimes gràcies per aquest premi al que m'has proposat... Intentaré seguir fent-me mereixedor i espero encertar amb les normes per fer la proposta d'altres blogs mereixedors d'aquest reconeixement... De moment ja els tinc en ment i ara vaig a veure si sóc capaç de muntar-ho tal com has fet tu...
Una abraçada i gràcies de nou

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Moltes gràcies Eduard! :)

Suposo que vas anar al congrès Volta al Món el dissabte passat no? Em va saber greu perdre-m'ho!

Una abraçada!

Eduard ha dit...

Hola amics i companys de Huacal, ja sabeu que aquest país em té el cor robat... i de nou, gràcies pel vostre compromís...

Hola Salvador, ja saps que sempre és un plaer seguir els teus relats... gràcies a tu pel teu bloc !

Hola Eduard ! de res, a tu... i al Congrès no vaig poder acostar-me ja que tenia altres compromisos en aquesta data, tanmateix,em sembla que va estar genial. Una forta abraçada i fins aviat !

Marta Contreras ha dit...

Moltíssimes gràcies Eduard! A veure si naltros també fem la tria. No coneixia pas aquest premi.

imma ha dit...

Moltes gràcies Eduard per aquest reconeixement i rebre de les teves mans aquest premi honorific. Ens engresca a mantenir viu aquest blog nostre “Voltar i Voltar” quasi diàriament amb el que ens apassiona que no es poc. Ara ens toca a nosaltres fer la tria. Una abraçada. Imma i Miquel.

Eduard ha dit...

Hola Marta, de res, ja saps que teniu un bloc que m'encanta... i si, jo tampoc el coneixia però ara veig que està arribant per les nostres terres... una abraçada !!!

Hola Imma, ja es veu que el bloc "Voltar i voltar" té moltes hores i molt carinyo, una forta abraçada i a veure si coincidim aviat !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...